Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Dobrodošli v Spletni trgovini Robust d.o.o., v nadaljevanju cepilnik.si/trgovina. S spletno stranjo upravlja podjetje Robust d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Za vse uporabnike veljajo v nadaljevanju navedeni splošni pogoji, ki jih je potrebno upoštevati. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. V primeru, da se z navedenimi splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletno stran zapustite. Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev na spletnih straneh cepilnik.si/trgovina kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.

Uporabnik je vsak, ki se brezplačno registrira v spletni trgovini.

Podatki o ponudniku so na voljo na povezavi: http://XXXXXXX

Cene in plačilni pogoji

Vse objavljene cene so v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo za nakup preko spletne trgovine cepilnik.si/trgovina in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.

Načini plačila v spletni trgovini cepilnik.si/trgovina

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

VKLOPI RAZUM, ZAHTEVAJ RAČUN!

Priloga_3_OSNUTEK_16 FORMAT A4

 

 

 

 

 

 

 

 

Plačilo izbranega blaga je možno poravnati na dva načina:

plačilo po povzetju ob prevzemu pošiljke; kupec pri oddaji naročila izbere način plačila »po povzetju«. V trenutku sprejema naročila le-tega potrdimo pri čemer se pošlje status »v obdelavi«. V kolikor je izdelek na zalogi, ga odpošljemo v roku enega delovnega dne (status »poslano«), v nasprotnem primeru se kupca obvesti po elektronski pošti oz. telefonu.

Dostava preko Pošte Slovenije: Kupec plača blago ob prejemu pošiljke, stroške poštnine, kakor tudi strošek poštne nakaznice, poštnemu uslužbencu ali na pošti v primeru, da ste ob obisku dostavljalca pošiljke odsotni. Strošek poštnine se zaračuna pa uradnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga najdete na povezavi: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki. Strošek poštne nakaznice oz. provizijo obračunava Pošta Slovenije za storitev plačila po povzetju po uradnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga najdete na povezavi: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki.

– plačilo po predračunu (Univerzalni plačilni nalog UPN); kupec pri oddaji naročila izbere način »po predračunu«, pri čemer bo uporabnik na vpisani elektronski poštni naslov prejel obvestilo o podrobnostih naročila, v katerem so zajeti vsi podatki za plačilo, pri čemer se znesek nakupa preko banke ali spletne banke nakaže na transakcijski račun SI56 3000 00001 1115 751, Sberbank banka d.d.. Na osnovi predračuna lahko plača pravna ali fizična oseba. Za hitrejši postopek pošiljanja naročenih izdelkov prosimo, da se nam pošlje potrdilo o plačilu. Pri prevzemu pošiljke mora kupec dostavljalcu poravnati strošek poštnine, ki se zaračuna pa uradnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga najdete na povezavi: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki.

Garancija

Artikli imajo garancijo, kot je navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kontaktirate na tel: 031/819 788 in si zagotovite ažurne informacije. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek.

Garancija ne pokriva:
– kakršnekoli konstrukcijske spremembe ali dograjevanja, ki jih proizvajalec ne odobri
– manipulacije pri neizpolnjevanju pogojev, ki jih zahtevajo tehnična navodila
– nestrokovna uporaba cepilnika in njegove opreme zaradi neupoštevanja navodil za uporabo
– neupoštevanje osnovnih navodil za varno delo s cepilnikom in njegovo opremo
– slabo ali neredno vzdrževanje cepilnika in pomanjkljivo pregledovanje ključnih vitalnih delov
– če cepilnik in njegovo opremo uporablja nepoučena ali mladoletna oseba ali oseba z nezadostnimi psihofizičnimi sposobnostmi.
– normalne obrabe izdelka
– mehanskih poškodb (npr: poškodb povzročenih z ostrim predmetom, zvijanjem, stiskanjem, padci ipd.)
– napak ali škode povzročene z nepravilno uporabo izdelka, tj. z ravnanjem v nasprotju z navodili za uporabo proizvajalca
– napak zaradi dejavnikov, ki so izven razumnega dosega garanta
– ne pokriva napak, ki so nastale zaradi uporabe izdelka za drug namen od predvidenega, oziroma s strani tretje osebe
– garancija ne pokriva napak, ki so nastale zaradi povezovanja izdelka z nepravilno nameščeno ali okvarjeno dodatno opremo
– garancija ne velja, če so bili spremenjeni ali popravljeni podatki na garancijskem listu ali računu

Stvarna napaka

Potrošnik (uporabnik) lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
– če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
– če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor. Obrazec za uveljavitev stvarne napaka je na povezavi: OBRAZEC STVARNA NAPAKA.

Omejitev odgovornosti

Podjetje Robust d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost, točnost in popolnost podatkov, objavljenih na tej spletni strani. Prav tako si podjetje pridržuje pravico do spreminjanja vsebine spletne strani brez predhodnega obvestila. Čeprav se podjetje trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Postopek registracije uporabnikov

Strani spletne trgovine cepilnik.si/trgovina so na voljo tako registriranim uporabnikom, kakor tudi anonimnim obiskovalcem spletne trgovine. Vsak uporabnik pri brezplačni registraciji ustvari svoje geslo. Vsak uporabnik zagotavlja, da bo s svojim uporabniškim imenom in geslom razpolagal izključno sam oz. njegov pooblaščenec.

Naročila in prednaročila

Možnost za oddajanje naročil je 24 ur na dan, vse dni v letu. Obdelava naročila se začne takoj po prejemu naročila preko nakupovalne košarice. Po opravljenem postopku nakupa bo uporabnik preko elektronske pošte prejel obvestilo o prejemu naročila z vsemi potrebnimi podatki o nakupu. Pri tem kupec mora biti pozoren na pravilen vnos podatkov. Kupec prejme elektronsko sporočilo tudi v trenutku odpreme blaga. Za zamude nastale s strani dostavnega podjetja ali za zamude dobaviteljev pri izdobavi izdelkov, ponudnik storitev ne odgovarja. Ko uporabnik odda naročilo se smatra da le-ta sprejema in se strinja z navedenimi splošnimi pogoji. Spletna trgovina cepilnik.si/trgovina ne nosi naknadne odgovornosti za primer, da ni v stanju dobaviti določenega artikla ali za primer zamude pri dobavi.
Postopek nakupa po korakih (sklenitev pogodbe) je dosegljiv na povezavi: http://cepilnik.si/trgovina /postopek-nakupa

Pravica do odstopa od pogodbe, vračilo izdelkov, vračilo vplačil

Uporabnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima po 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga, ponudniku preko elektronskega naslova info@robust.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, katerega mora poravnati potrošnik v primeru odstopa od pogodbe, je strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo na povezavi OBRAZEC ZA ODSTOP. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani in v originalni embalaži, katera mora biti nepoškodovana, v nasprotnem primeru se vračilo blaga zavrne. V primeru, da uporabnik naroči dva ali več izdelkov hkrati, ima le-ta pravico od odstopa od pogodbe tudi za posamezne izdelke. Ponudnik vrne celotno kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 14-ih dni od prejetja sporočila o odstopu od pogodbe, pri čemer se bo kupnina vrnila preko transakcije na uporabnikov TRR. Kupec mora blago vrniti na naslov: Robust d.o.o., Arja vas 104, 3301 Petrovče. Če ponudnik zamudi z vračilom plačila, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.

Vračilo artiklov za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja (enaki pogoji kot za fizične osebe, vendar brez možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh). Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da kupec prejme fizično poškodovan paket ali paket, ki kaže na znake odprtja, oz. paket z manjkajočo vsebino, je potrebno le-tega reklamirati pri dostavni službi, v enakem stanju kot je bil sprejet (ne da bi se pri tem karkoli dodajalo ali odstranjevalo) in sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi z izpolnitvijo reklamacijskega zapisnika. Skupaj z dostavno službo si bomo prizadevali, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odprema, dostava in prevzem izdelkov

Izdelki bodo uporabniku dostavljeni preko izbrane dostavne službe v najkrajšem možnem času in sicer v roku od pet do deset delovnih dni. V kolikor vam izdelka v tem času ne moremo dobaviti vas bomo o tem nemudoma obvestili po vašem vpisanem elektronskem poštnem naslovu oz. po telefonu. Izdelki na zalogi bodo odposlani še isti dan oz. najkasneje naslednji dan po prejemu vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih ne izvajamo odpreme. V kolikor izdelka ni na zalogi oz. da iz kakršnihkoli razlogov ne moremo odpremiti naročenega izdelka, vas bomo o tem obvestili v najkrajšem možnem času.

Dostava izdelkov preko Pošte Slovenije:

V primeru, da ob obisku dostavljalca pošiljke ne boste dosegljivi, boste o dospeli pošti dobili obvestilo. V tem primeru lahko naročen izdelek prevzamete na svoji lokalni pošti v roku 15 dni. Odkupnino paketa ob dostavi plačate z gotovino poštarju, ki vam zaračuna tudi strošek poštnine po uradnem ceniku Pošte Slovenije, ki ga najdete na povezavi: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki. Hkrati vam Pošta Slovenije dodatno zaračuna strošek provizije za plačilo preko UPN obrazca po uradnem ceniku. Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta mogoč izključno s strani tiste osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni ob oddaji zahtevka za dostavo.
Če po 30 dneh od prejetega naročila ne prejmete naročenega blaga vam preko elektronskega naslova posredujemo sporočilo, v katerem lahko prekličete ali podaljšate naročilo, dokler izdelka ni na zalogi. Stroške pošiljanja pri naročilih do 500 EUR poravna kupec in se zaračunajo po ceniku Pošte Slovenije, ki je na voljo na sledeči povezavi: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki. Za naročila nad 500 EUR je dostava brezplačna.

Arhiviranje pogodb

Vse sklenjene pogodbe med ponudnikom in kupcem so arhivirane na sedežu podjetja Robust d.o.o., Arja vas 104, 3301 Petrovče. Vsi računi bodo trajno shranjeni pri ponudniku. Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti na naslov info@robust.si.

Avtorska zaščita

Vsebine na spletni strani cepilnik.si/trgovina so last podjetja Robust d.o.o.. karkšnokoli drugo kopiranje, uporaba, objava, distribucija spletnih vsebin oz. posameznih delov le-teh, je brez dovoljenja podjetja Robust d.o.o. prepovedano.

Pritožbe in spori

Za morebitne pritožbe je kupcu na voljo elektronski naslov info@robust.si. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru bo reševanje sporov reševalo pristojno sodišče v Žalcu.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ROBUST d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Robust d.o.o.., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pomoč in dodatna vprašanja

V primeru kakršnihkoli dodatnih informacij in vprašanj, ki se navezujejo na našo ponudbo ali uporabo spletne trgovine, nam pišite na info@robust.si.

Datum izdaje splošnih pogojev: 12.08.2016.